torsdag 26 maj 2011

Inskickat!

Nu har jag skickat in ansökan till "Du är vad du äter" och "Biggest Looser". Chansen att komma med är ju nästan minimal men ja skickar man inte in har man ju ingen chans. Jag hoppas iallafall jag kommer med! Dock brände tårarna när jag var tvungen att skicka in bilder på mig själv i underkläder. Det var inte nån vacker syn och inget jag ens gör för min make....något måste hända och det NU. Jag ska ner 20kg och jag har insett jag behöver hjälp. Hjälp med nån som kontrollerar mig, hjälp med upplägg av mat och träning anpassat efter mig och hur min vardag ser ut med 4 barn. Jag behöver hjälp NU!

3 kommentarer:

  1. Strongt gjort!!
    Jag hejar på dig jag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ta hjälp av Olga Rönnberg. Såå jäkla dyrt är det inte. mammafitness.se tror jag det är. PT-online. Där har du daglig mailkontakt och ind anpassat mat och träningsprogr. Å hon har 5 ungar så hon om nån vet hur det är. Jag ska önska mig pengar när jag fyller år och gå med.

    SvaraRadera
  3. Spännande. Jag ska sitta klistrad =)

    SvaraRadera