onsdag 25 maj 2011

Torsdag

Torsdag och dagen innan pengar! Fan nu är det fattigt alltså! Men och andra sidan så har vi ju dock mat i kylen så vi klarar oss ju iallafall, men nu längtar jag tills imorron och pengar! De mesta ryker väl som vanligt till räkningar men att ändå känna att kontot inte är tomt är ju gött!

Idag blir det väl att dammsuga o försöka städa. Vill gärna ut och promenera också men ids inte själv, ska fixa träningskort snart o gå och träna med maken! Blir bra det! Får komma igång lite, det motiverar mig att äta bättre med. Har fallit tillbaka IGEN...så jävla kass jag är! Fast jag vet ändå att jag kan om jag vill! Gäller bara att hitta MITT sätt! Så jag ska ge viktväktarna en chans nu! Jag måste ha nåt och någon som håller kontroll på mig. Har tidigare gått ner 25kg med viktväktarna så jag vet ju att det funkar! Dock blev jag gravid sen och ja då var det kört igen! Men nu blir det ju inga mer barn gjorda så jag har ju jordens chans nu att gå ner och sen stanna där! Är så jävla lat vad gäller promenader..eller mer att jag tycker det är dötråkigt att gå själv. Men jag får väl pallra mig ut ändå....kommer jag bara igång så!

Nej nu avrundar jag här, ska fixa iordning Trean för dagis och sen måste jag hem och städa lite!

Mina tankar går till våra vänner nere i Göteborg även denna dag! <3

5 kommentarer:

  1. Tycker du är duktig som kämpar går ner i vikt. är också dålig på det har inte den karaktären alls.. Promenader är det värsta jag vet. Visst är det tråkigt att när man väl får pengar så försvinner allt till räkningar men kul att få känna sig rik en dag eller två.

    Hoppas du får en bra dag i dag..kraemn

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ååå vad jag känner igen mig :) Både i det där med pengar och det med träningen. Hur man än försöker så e kontot nästan tomt dan innan löning.

    Träningen ja, jag blev smått tvingad att börja träna av min sjukgymnast å jag hatade det!! Sen fortsatte jag iaf för jag betalat dyra pengar. Sen hittade jag ridningen som är min form av träning. Så jag råder dig att testa dig fram. Min kompis älskar Zumba tex. Sen har jag den åsikten att vikten spelar ingen roll så länge man är nöjd med sig själv. Är man inte det så är det en annan femma. Lycka till iaf!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är inte kass :)
    Gå på friskis då? Gratis två gånger till, idag, och tisdag. :)

    SvaraRadera
  4. 25 kg - wow! Det var bra, vennen!
    Forstår deg, ikke rolig og promenere alene:/
    Du er så velsignet ærlig , når du skriver her, det beundrer jeg deg for :-) Jeg gjenntar meg selv, men du skriver så bra!
    Lykke til med viktväkterna! Og trening med Sanny ;) Grip sjansen, vennen.

    Tenk om vi kunne ha 2 regningsfrie måneder i året!!!

    Klem

    SvaraRadera
  5. Men nu ska du inte bli gravid något mer, så att det kommer bli bra på sikt. Det tror jag på.

    Kraam.

    SvaraRadera