onsdag 25 maj 2011

Storm

Vaknade upp imorse till ytterligare en stormig dag! Blåser så träden fasen viker sig och jag gillar det INTE!

Fyran har sovit sådär inatt, hon vaknade en sväng innan det ljusnat men jag lyckades få henne att somna om genom att ge henne nappen! Sen fick hon mat vid 5-tiden och sov sen till strax innan 8. Körde iväg Trean till dagis där de hade 20-årsjubileum idag. Går magsjukan där men jag ville inte låta mitt ego och fobi gå före att hon skulle få vara med och fira idag. Var ju trots allt bara en som var sjuk. Får hoppas jag inte gjort nåt dumt som gör att hon blir smittad nu!

Imorse när vi gick upp så klagade grabben (Tvåan) på ont i magen så han fick vara hemma, men så fort Ettan gått till skolan så gick det över så det var nog inte så farligt, tack o lov. Mysigt att ha han hemma också=)

Jag ska ta tag i att plocka ihop här snart, köpt nya mattor från Jotex som nu pryder hallen så fint. Ska fota sen och lägga ut får ni se=)
Önskar dock jag bodde i ett annat hus, eller i ett större MEN man kan inte få allt här i världen så jag får nöja mig så här=) Vi har iallafall ett hus med ett rum var åt barnen och det är ju inte alla som har det!

Känner jag svamlar ihop nåt inlägg om allt möjligt här men vill iallafall avsluta med att det känns bra än så länge att ha börjat blogga här lite mer anonymt än på min vanliga blogg. Jag kommer köra på så här ett tag nu!
Nya läsare får också jättegärna kommentera och lämna av en länk så jag hittar lite nya bloggar att läsa=)

Pöss på er!

1 kommentar:

  1. Den magsjukan är väl inte stark NU? Tror inte det blir nå't...

    SvaraRadera