torsdag 26 maj 2011

Ont som fan!

Har varit förskonad från mina skov (har ulcerös colit alt crohns, detta är tarmsjukdomar, googla om ni vill veta mer) hela graviditeten...nu har jag jävligt ont i magen och har haft hela natten! Antar det är nåt dret på gång. Fattar inte att jag inte kan få gå ner i vikt som alla (ja de flesta) som har ulcerös colit för..om jag ändå ska dras med blodiga diarrér o ont i magen kan jag väl åtminstone få rasa i vikt med??? Nä för skit ska väl skit ha, är det inte så?

Har tjejen ledig från dagis idag så hon vill gärna sitta vid datorn sen, då ska jag passa på att vila magen.....orkar inte göra nåt, disken hopar sig och det är rörigt satan här MEN det får va....jag orkar inte...orkar inte ens skriva här för det gör så jävla ont=(

Prutt!

5 kommentarer:

  1. Äntligen fredag ;-)
    Jobbigt med magen =(
    Hoppas du är bättre idag!
    Bra gjort att skicka in till Du är vad du äter!
    Jag äter...hela tiden...vad är jag hahaha ;-)
    Nu ska ja komma in i duschen och iväg till Bergvik & IKEA...var en evighet sedan jag var där...

    Ha en fin fredag! / Gizze

    SvaraRadera
  2. Lille vennen, usch da, kramar om deg! Håper du er bedre idag. Jeg er så ledsen for deg.


    Klem

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå problem med min mage o läkarna trodde ett tag att jag hade samma som dig, men det är det inte *pustar ut* Men iof så vet de inte vad det är för fel på mig så det är inte så kul heller!

    Men jag lider med dig för att ha en kronisk värk är inte kul!

    PUSS PÅ DIG!

    SvaraRadera
  4. Hemskt att ha ont. Lider med dig.
    Skickar lite styrka till dig.

    SvaraRadera
  5. Usch vad jobbigt med magen krya på dig och hoppas den blir bättre snart

    Kramizar

    SvaraRadera